امتیاز کاربران

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Abstract

Most multibusiness compains are the sum of their parts and nothing more.Although executives have become more sophisticated in their understanding of what it takes to achieve competitive advantage at the level of individual businesses, when it comes to creating corporate advantage across multiple businesses,the news is far less encouraging.
True, corporate executives face mounting pressure from their boards and from capital markets to add value. To date, however, that pressure has had the greatest impact on corporate strategy in pathological companies such as ITT, where the destruction of value was so great that it had to be stopped.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 نظر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب تصادفی

بررسی تأثیر هوش مالی بر رفتار استفاده از…

27-03-1397

بررسی تأثیر هوش مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران

آخرین مقاله علمی و پژوهشی اینجانب با عنوان "بررسی تأثیر هوش مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران" که در...

ادامه

SRM ؛ رویکردی جدید در تعامل با ذینفعان

11-11-1393

SRM ؛ رویکردی جدید در تعامل با ذینفعان

SRM؛ رویکردی جدید در تعامل با ذی نفعان تشدید رقابت در فضای کسب و کار، باعث افزایش قدرت چانه زنی مشتریان و درنتیجه کاهش وفاداری آنها شده است. این واقعیت، سازمانها...

ادامه

The Magic of Writing

10-04-1393

مغز انسان توان به خاطر سپردن و یادآوری تعداد رویدادهای کمی را در خاطره کوتاه مدت دارد. روزانه هر یک از ما با تعداد زیادی حوادث، اطلاعات، داده و تصاویر و...

ادامه
Go to top