مطالب تصادفی

SRM ؛ رویکردی جدید در تعامل با ذینفعان

11-11-1393

SRM ؛ رویکردی جدید در تعامل با ذینفعان

SRM؛ رویکردی جدید در تعامل با ذی نفعان تشدید رقابت در فضای کسب و کار، باعث افزایش قدرت چانه زنی مشتریان و درنتیجه کاهش وفاداری آنها شده است. این واقعیت، سازمانها...

ادامه

استقبال از آب

22-01-1392

استقبال از آب

عکسهای باز شدن آب زاینده رود و استقبال از آن توسط مردم اصفهان را در فایل زیر ببینید، یکی از عکسهای منتخب در اینجا آورده شده است. واقعا آب زاینده رود روحیه...

ادامه

مزیت نسبی از دیدگاه لستر تارو

01-02-1393

لستر تارو با زبانی ساده اما عمیق به بحث "مزیت نسبی" و بی اعتباری آن در دنیای امروز پرداخته است: "از نظر تاریخی افراد،بنگاههای اقتصادی و کشورها در صورتی ثروتمند میشوند...

ادامه
Go to top