مطالب تصادفی

آمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آن بر رفت…

22-02-1395

آمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آن بر رفتار سهامداران

چکیده:در این پژوهش با اتکاء به مبانی نظری آمیخته بازاریابی و مالیه رفتاری به بررسی تاثیر به کارگیری آمیخته بازاریابی بر رفتار سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شده...

ادامه

ارزش برای مشتری

11-07-1390

یکی از دغدغه های سازمانها برای از بین بردن هزینه های اضافی و به قول ژاپنی ها موداها (هر چیزی زائیدی که برای سازمان ارزش نمی آفریند) آن است که...

ادامه
Go to top