امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

آخرین مقاله علمی پژوهشی اینجانب با عنوان " آمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آن بر سهامداران" چاپ شده در مجله "دانش مالی تحلیل اوراق بهادار" را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید. 

چکیده:

در این پژوهش با اتکاء به مبانی نظری آمیخته بازاریابی و مالیه رفتاری به بررسی تاثیر به کارگیری آمیخته بازاریابی بر رفتار سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شده است و بر اساس یک دوره ی 5 ساله از ابتدای سال 1319 تا انتهای سال مالی 1393 فرضیات تاثیر پذیری آمیخته بازاریابی و عوامل زیر مجموعه آن بر رفتار سهامداران در بین کلیه شرکت های خدماتی، که سهام آنها در سازمان بورس اوراق بهادار تهران مورد پذیرش قرار گرفته است، آزمون شده است. تحقیق حاضر از دیدگاه هدف از نوع تحقیقات کاربردی و از دیدگاه ماهیت و روش از نوع تحقیقات همبستگی محسوب میشود. در این پژوهش یک متغیر(آمیخته بازاریابی و عوامل مربوط به آن) به عنوان متغیر مستقل و متغیر دیگر(رفتار سهامداران) به عنوان متغیر وابسته، در نظرگرفته شده و با استفاده از معادلات ساختاری ارتباط بین آنها سنجیده شده است. با توجه به نتایج بدست آمده در این مقاله، رفتار سهامداران بازار بورس تهران رابطه معناداری با آمیخته بازاریابی و عوامل آن دارد.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 نظر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب تصادفی

استیو جابز با اپل جاودانه شد

14-07-1390

استیو جابز با اپل جاودانه شد

شرکت اپل اعلام کرده که «استیو جابز»، مدیرعامل سابق این شرکت و یکی از بنیانگذاران آن ـ که به تازگی به علت بیماری کناره‌گیری کرده بود ـ از...

ادامه

نقش صنایع کوچک در توسعه (2)

11-07-1392

در ادامه مطلب قبلی موارد زیر قابل ذکر است : 1. بیش از 90 % اقتصاد ایران در قالب بنگاههای خرد ، کوچک و متوسط قابل تعریف و فعالیت هستند. برخلاف...

ادامه

کتاب بيمه هاي درمان، مدل هاي آكچوئري پاي…

05-09-1397

کتاب بيمه هاي درمان، مدل هاي آكچوئري پايه

کتاب بيمه هاي درمان، مدل هاي آكچوئري پايه منتشر شد. يكي از معتبرترين منابع علمي - آموزشي در حوزه بيمه هاي درمان با عنوان "بيمه هاي درمان، مدل هاي آكچوئري پايه" نوشته ارمانو...

ادامه
Go to top