امتیاز کاربران

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی نوین چنین عنوان می کند :

جهانی سازی، رقابت افراطی و بیش از اندازه و اینترنت، بازارها و کسب و کارها را دگرگون می کند. هر سه این نیروها باعث افزایش فشار برای کاهش قیمت می شوند. جهانی سازی به این معنی است که شرکتها تولیدات خود را به سایتهای ارزان تر واگذار می کنند و محصولات خود را با قیمتی کمتر از فروشندگان محلی وارد یک کشور می کنند. رقابت افراطی به این معنی است که تولیدکنندگان بیشتری برای تصاحب یک مشتری یکسان با هم رقابت می کنند. و این مساله باعث کاهش قیمت می شود و اینترنت به این معنی است که مردم سریعتر می توانند قیمتها را مقایسه کنند و به سمت کمترین قیمت هدایت شوند.

چالش بازاریابی این است که در مقابله با این رویه های کلی، راه هایی را برای حفظ قیمت و سود پیدا کند. صنعت هیچ کشوری نمی تواند مشتریان خود را حفظ کند مگر آنکه بیشترین ارزش را برای مشتریان خود ارائه کند و راه حل همه این مسائل این است :



هدفگذاری ، تفکیک پذیری و تقویت بهتر نام تجاری




1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 نظر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب تصادفی

نقش صنایع کوچک در توسعه (2)

11-07-1392

در ادامه مطلب قبلی موارد زیر قابل ذکر است : 1. بیش از 90 % اقتصاد ایران در قالب بنگاههای خرد ، کوچک و متوسط قابل تعریف و فعالیت هستند. برخلاف...

ادامه

اشتباهات مهلک برای صنایع کوچک

09-09-1393

موسسات تحقیقاتی مدیریتی مانند " هاروارد بیزینس مانیتور" همه ساله با بررسیهای میدانی ، علمی و مصاحبه با مدیران با تجربه تلاش می کنند تا به معرفی اشتباهات رایج بین...

ادامه

راهکارهای افزایش عملکرد تیمهای رده بالای…

29-11-1389

هنگامی که تیم رده بالای یک سازمان نتواند عملکرد درستی داشته باشد، این امر به تنهائی می تواند باعث کاهش رشد و حتی فلج شدن کل شرکت شود. بر اساس...

ادامه
Go to top