امتیاز کاربران

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی نوین چنین عنوان می کند :

جهانی سازی، رقابت افراطی و بیش از اندازه و اینترنت، بازارها و کسب و کارها را دگرگون می کند. هر سه این نیروها باعث افزایش فشار برای کاهش قیمت می شوند. جهانی سازی به این معنی است که شرکتها تولیدات خود را به سایتهای ارزان تر واگذار می کنند و محصولات خود را با قیمتی کمتر از فروشندگان محلی وارد یک کشور می کنند. رقابت افراطی به این معنی است که تولیدکنندگان بیشتری برای تصاحب یک مشتری یکسان با هم رقابت می کنند. و این مساله باعث کاهش قیمت می شود و اینترنت به این معنی است که مردم سریعتر می توانند قیمتها را مقایسه کنند و به سمت کمترین قیمت هدایت شوند.

چالش بازاریابی این است که در مقابله با این رویه های کلی، راه هایی را برای حفظ قیمت و سود پیدا کند. صنعت هیچ کشوری نمی تواند مشتریان خود را حفظ کند مگر آنکه بیشترین ارزش را برای مشتریان خود ارائه کند و راه حل همه این مسائل این است :



هدفگذاری ، تفکیک پذیری و تقویت بهتر نام تجاری




1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 نظر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب تصادفی

استراتژی اقیانوس آبی

12-09-1389

استراتژی اقیانوس آبی (Blue Ocean Strategy ) (BOS ) اخیرا در ادبیات مدیریت استراتژیک مطرح گشته است. برای آشنائی و تبیین این موضوع ابتدا باید تفاوت بین اقیانوس قرمز و آبی...

ادامه

معرفی کتاب اندیشه آزادی

14-06-1389

معرفی کتاب اندیشه آزادی

پیشگفتاربه نظر می‏ رسد که بی ‏اعتنایی و حتی تلقی منفی نسبت به اقتصاد آزاد و غفلت از منطق حاکم برآن و ناشی از آن ، ریشه در مهجور ماندن...

ادامه

دست

29-08-1390

از دل و ديده، گرامی تر همآيا هست؟- دست،آری، ز دل و ديده گرامی تر:دست !زين همه گوهر پيدا و نهان در تن و جان،بی گمان دست گرانقدرتر است.هر چه...

ادامه
Go to top