11-11-1393
SRM؛ رویکردی جدید در تعامل با ذی نفعان تشدید رقابت در فضای کسب و کار، باعث افزایش قدرت چانه زنی مشتریان و درنتیجه کاهش وفاداری آنها شده است. این واقعیت، سازمانها...
ادامه09-04-1391
* دکتر محمود سریعالقلم ( ا ستاد دانشگاه شهید بهشتی ) چه اتفاقی میافتد وقتی یک فرد غیرمتخصص و بیتجربه بر مصدر کار و سمتی قرار میگیرد؟ حتی با...
ادامه09-04-1392
ملا نصرالدين هميشه اشتباه ميكرد ملا نصرالدين هر روز در بازار گدايي ميكرد و مردم با نيرنگي٬ حماقت او را دست ميانداختند. دو سكه به او نشان ميدادند كه يكي شان...
ادامه