امتیاز کاربران

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

مقدمه نویسنده

احتمالاً، در نگاه اول، با شنیدن کلمه سان تزو، این سئوال به ذهنتان خطور می‏کند که چطور کتابی در مورد " هنر جنگجویی " می‏تواند در قفسه‏ی کتابهای بازرگانی و اقتصادی قرار گرفته باشد، اشتباه نکنید!! قصوری صورت نگرفته. فعلاً به ذکر این نکته اشاره می‏کنیم که این کتاب، در زیر چتر هنر جنگجویی، تعالیمی را ارائه می‏دهد که خواننده با خواندن و به کار بستن آنها می‏تواند " بدون درگیری " و " از کوتاه‏ترین راه "، به مقصد برسد!

تعالیم و اصول ارائه شده در این کتاب به این منظور نوشته شده‏اند تا به شما کمک کنند بدون کمترین مشقتی برنده‏ی میدان نبرد باشید. لازم به ذکر است در عرصه‏ی تجارت و بازرگانی وقتی می‏توان ماه‏حصل یک فعالیت تجاری را موفقیت‏آمیز دانست که خریدار و فروشنده، هر دو از معامله‏ی انجام شده، راضی و خوشحال باشند. این کتاب به شما می‏آموزد که چطور قبل از ورود به عرصه‏ی رقابت تجاری، موفقیت خود را از پیش قطعی بدانید و حتی در شرایط بحرانی هم موفقیت خود را تضمین کنید.

در عرصه‏ی تجارت و بازرگانی، پراهمیت‏ترین روشی که ضامن بقای فروش و تجارت است، استراتژی‏های فروش و شیوه‏ی مدیریتی‏ای است که شما پیش می‏گیرید. درگذشته، بازرگانی و تجارت، اموری فردی و وابسته به شخص تلقی می‏شدند اما در دنیای ارتباطات، امروزه تجارت را فعالیتی جمعی می‏بینیم که طی آن گروهی از مردم در قالب گروه‏هایی هماهنگ و منسجم به نام فروشنده؛ به گروهی دیگر به نام خریدار، کالا یا خدمات ارائه می‏نمایند.

وقتی صحبت از تجارت به میان می‏آید، نباید زود به دنبال تاجران سرشناس و سرمایه‏های کلان بروید! این کتاب نوشته شده تا به هرکس که در تعامل اقتصادی با سایر مردم است، کمک کند (ولو اینکه آن فرد صاحب مغازه‏ای کوچک باشد). ما در اینجا قصد ایجاد تغییر و تحول نداریم، فقط می‏خواهیم آنچه را که برای همه جالب و مفید است، دوباره با نگاهی جدید و از زاویه‏ای دیگر بررسی کنیم.

                                                       جرالدواستیون میکلسون

 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 نظر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب تصادفی

بیمه زندگی ، بیمه ارزش آفرین

12-05-1393

بیمه زندگی ، بیمه ارزش آفرین

مطلب زیر در خصوص بیمه های زندگی که هفته جاری در نشریه پیام بیمه شرکت بیمه ایران به چاپ رسیده است، برای مطالعه تقدیم می گردد.

ادامه

یک نصیحت سه گانه

09-08-1392

تا زمان داری هیچ وقت امیدت را از دست مده تا زمانش نرسیده، هرگز موفقیتت را جشن مگیر تا مبارزه به پایان نرسیده جایگاهت را ترک مکن این سه نصیحت را با فیلم...

ادامه

قوه عدم خشونت

07-05-1392

دکتر آرون گاندی، نوۀ مهاتما گاندی و مؤسّس مؤسّسۀ "ام ‌کی ‌گاندی برای عدم خشونت"، داستان زیر را به عنوان نمونه ای از عدم خشونت والدین در تربیت فرزند بیان...

ادامه
Go to top