امتیاز کاربران

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

موسسات تحقیقاتی مدیریتی مانند " هاروارد بیزینس مانیتور" همه ساله با بررسیهای میدانی ، علمی و مصاحبه با مدیران با تجربه تلاش می کنند تا به معرفی اشتباهات رایج بین مدیران بپردازند، در ادامه پانزده اشتباه مهلک به ترتیب آمده است:

1. نداشتن هدف، برنامه و چشم انداز مشخص

2. نداشتن نظم در کارها و زمان 

3. بی توجهی به قوانین و مقررات 

4. خودمحوری و اعتقاد نداشتن به مشورت در تصمیم گیری 

5. اعتماد نکردن به کارکنان و تقسیم کار

6. عدم استفاده از مدیران شایسته به جای افراد نزدیک و تملق گو

7. بی توجهی به موفقیت و پیشرفت های کاری کارکنان 

8. دور بودن از کارکنان و اختصاص ندادن وقت خود به آنها 

9. جدیت بیش از اندازه در مدیریت و برخورد با کارکنان 

10. مقاومت در مقابل تغییر

11. امتناع از فراگیری آموزش های جدید برای خود و کارکنان 

12. عدم ثبات در تصمیمات و نپذیرفتن اشتباهات 

13. مقایسه کارکنان با یکدیگر 

14. نداشتن سیستم نظامند برای استخدام کارکنان در مجموعه 

15. عدم بررسی عملکرد سازمان و ارزشیابی 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 نظر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب تصادفی

بقاء

14-08-1389

امروز کانال سه تلویزیون فیلم سینمائی اطاق مرگ را نشان می داد، در یکی از صحنه ها یکی از بازیگران سرویس اطلاعاتی گفت: یکی از مهمترین و ماندگارترین اصول در...

ادامه

خلق مدل كسب وكار، ضرورت تحول در صنعت بيم…

11-11-1393

خلق مدل كسب وكار، ضرورت تحول در صنعت بيمه

در مورد مدل كسب و كار (Business Model) و برنامه كسب و كار (Business Plan)، مقاله­ها و كتاب­هاي زيادي به رشته تحرير درآمده است و مشاورين و كارشناسان مختلف، در...

ادامه

دو نکته فکری اخلاقی از نگاه راسل

02-05-1392

نکاتی که راسل در ویدئوی زیر اشاره می کند بسیار برای زندگی بشر مهم و زیباست ، شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنم  دریافت ویدئو

ادامه
Go to top