امتیاز کاربران

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

" عینیت بخشیدن" و " قابل لمس نمودن"

مفهوم بسیار مهمی است که در تجاری نمودن خدمات و یا سرویسهای غیر مادی حائز اهمیت بالائی می باشد.

درنظر بگیرید مفهوم و یا خدمتی را می خواهید برای فروش عرضه کنید، اگر این مفهوم و یا خدمت جدید هم باشد کار سخت تر و مشکل تر می گردد.

خدمات و محصولات مالی ( بانک ، بیمه و بازار سرمایه ) و خدمات و سرویسهای حوزه IT از این دست به حساب می آیند.

این دسته از محصولات و خدمات برای مشتریان قبل از استفاده و بهره برداری غیر قابل لمس و بعضا نامفهوم بنظر می رسند.

در این هنگام باسد از کلیه امکانات مانند نمونه سازی تبلیغاتی و یا به طرق دیگر از جمله شبیه سازی نسبت به عینی سازی این دسته از محصولات و خدمات اقدام نمود.

بهترین روش استفاده از تکنیکهای چند رسانه ای و یا مشابهت سازی با محصولات مشابه قبلی و ارائه خدمات بیشتر از آن طریق است .

درنظر بگیرید بخواهیم بیمه نامه جدیدی طراحی و به بازار عرضه کنیم و یا ابزار مالی جدیدی طراحی و عرضه گردد، کار بسیار سخت است، چگونگی عینی سازی در فرآیند تجاری سازی بسیار مشکل می گردد! 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 نظر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب تصادفی

عامل ارزش آفرين

28-10-1389

گفتگوی زير بين مکانيک و پزشک رد و بدل شد. مکانيک : با وجود اينکه از نظر عملکرد کلی کار ما به هم شباهت دارد چرا شما دريافتی بالاتری داريد و من...

ادامه

اشتباهات مهلک برای صنایع کوچک

09-09-1393

موسسات تحقیقاتی مدیریتی مانند " هاروارد بیزینس مانیتور" همه ساله با بررسیهای میدانی ، علمی و مصاحبه با مدیران با تجربه تلاش می کنند تا به معرفی اشتباهات رایج بین...

ادامه

بررسي تحليلي نقش عوامل آميخته بازاريابي …

15-04-1389

چکیده: با ظهور اينترنت، بخش عظيمي از زندگي بشر دچار تحول گشته است . اين تاثير ، كليه ابعاد گوناگون علمي، يكي از گون ههاي ADSL اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و نظامي...

ادامه
Go to top