20-04-1389
مقدمه:در هر موسسه، سازمان و به طور كلي بنگاه اقتصادی همواره ميتوان براي انجام امور به راه حلهاي بهتر و موثرتر از آنچه در حال حاضر معمول است، دست يافت...
ادامه04-05-1396
آخرین مقاله علمی پژوهشی اینجانب با عنوان " آمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آن بر سهامداران" چاپ شده در مجله "دانش مالی تحلیل اوراق بهادار" را می توانید از لینک...
ادامه01-02-1390
زندگی انسانها به اشکال و فلسفه های مختلف قابل طبقه بندی و بعد شناسی است، در چند روز اخیر و بواسطه تحلیل زندگی شغلی افراد، ابعاد زیر را قابل تشخیص...
ادامه