امتیاز کاربران

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

" عینیت بخشیدن" و " قابل لمس نمودن"

مفهوم بسیار مهمی است که در تجاری نمودن خدمات و یا سرویسهای غیر مادی حائز اهمیت بالائی می باشد.

درنظر بگیرید مفهوم و یا خدمتی را می خواهید برای فروش عرضه کنید، اگر این مفهوم و یا خدمت جدید هم باشد کار سخت تر و مشکل تر می گردد.

خدمات و محصولات مالی ( بانک ، بیمه و بازار سرمایه ) و خدمات و سرویسهای حوزه IT از این دست به حساب می آیند.

این دسته از محصولات و خدمات برای مشتریان قبل از استفاده و بهره برداری غیر قابل لمس و بعضا نامفهوم بنظر می رسند.

در این هنگام باسد از کلیه امکانات مانند نمونه سازی تبلیغاتی و یا به طرق دیگر از جمله شبیه سازی نسبت به عینی سازی این دسته از محصولات و خدمات اقدام نمود.

بهترین روش استفاده از تکنیکهای چند رسانه ای و یا مشابهت سازی با محصولات مشابه قبلی و ارائه خدمات بیشتر از آن طریق است .

درنظر بگیرید بخواهیم بیمه نامه جدیدی طراحی و به بازار عرضه کنیم و یا ابزار مالی جدیدی طراحی و عرضه گردد، کار بسیار سخت است، چگونگی عینی سازی در فرآیند تجاری سازی بسیار مشکل می گردد! 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 نظر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب تصادفی

حد بی کفایتی

23-05-1389

با ذکر این نکته که ضرب المثل محل مناقشه نیست و پوزش از لحن متن ! یک روز حکیمی برای تعمیر بام خانه خود مجبور شد، مصالح ساختمانی را بر پشت...

ادامه

کارکنان شایسته

03-06-1390

این موضوع که کارکنان شایسته دارای چه ویژگیهائی هستند و سازمان باید کدامیک از کارکنان را سرمایه انسانی بداند، موضوعی قابل بحث است، برخی از این ویژگیها را برای جلسه شورای...

ادامه

نظارت بر بانک­ ها، چالش گذشته و امروز نظ…

04-05-1396

نظارت بر بانک­ ها، چالش گذشته و امروز نظام بانکداري

بسمه تعالی نظارت بر بانک ‏ها، چالش گذشته و امروز نظام بانکداري مدت هاست نوع و نحوه نظارت بر عملکرد بانک‏ ها و موسسات مالی و اعتباري از دغدغه­ هاي نظام...

ادامه
Go to top