امتیاز کاربران

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

" عینیت بخشیدن" و " قابل لمس نمودن"

مفهوم بسیار مهمی است که در تجاری نمودن خدمات و یا سرویسهای غیر مادی حائز اهمیت بالائی می باشد.

درنظر بگیرید مفهوم و یا خدمتی را می خواهید برای فروش عرضه کنید، اگر این مفهوم و یا خدمت جدید هم باشد کار سخت تر و مشکل تر می گردد.

خدمات و محصولات مالی ( بانک ، بیمه و بازار سرمایه ) و خدمات و سرویسهای حوزه IT از این دست به حساب می آیند.

این دسته از محصولات و خدمات برای مشتریان قبل از استفاده و بهره برداری غیر قابل لمس و بعضا نامفهوم بنظر می رسند.

در این هنگام باسد از کلیه امکانات مانند نمونه سازی تبلیغاتی و یا به طرق دیگر از جمله شبیه سازی نسبت به عینی سازی این دسته از محصولات و خدمات اقدام نمود.

بهترین روش استفاده از تکنیکهای چند رسانه ای و یا مشابهت سازی با محصولات مشابه قبلی و ارائه خدمات بیشتر از آن طریق است .

درنظر بگیرید بخواهیم بیمه نامه جدیدی طراحی و به بازار عرضه کنیم و یا ابزار مالی جدیدی طراحی و عرضه گردد، کار بسیار سخت است، چگونگی عینی سازی در فرآیند تجاری سازی بسیار مشکل می گردد! 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 نظر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب تصادفی

پول یا علاقه

26-04-1391

مارك البيون در كتاب خود تحت عنوان  «ساختن زندگي و امرار معاش» به تحقیق جالبی اشاره کرده است.   در سال 1960، از 1500 نفر از فارغ التحصيلان دانشكده بازرگاني پرسیدند به...

ادامه

شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس

04-04-1391

جهت مشاهده فروشگاه اینترنتی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس اینجا کلیک کنید.

ادامه

بیشعوری

11-05-1393

   "بی‌شعوری" به بازار آمد! نویسنده در این کتاب با شوخ طبعی و بیان برخی نکات واقعی نظریه من درآوردی خودش را مطرح می کند: بی‌شعوری یک بیماری مسری است و دارد...

ادامه
Go to top