امتیاز کاربران

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Harvard Business Review

There is well-known research that shows people's efforts quickly diminish as team size increases. This is because team members reduce their input when they feel less responsible for the output. Use the smallest team possible to achieve your goals. This may mean including slightly fewer members than the task at hand requires. If reducing the size of your current team is not an option, consider dividing up a complex task into manageable bits, where every member of the team is accountable for one part of it. Or you can create a sense of urgency about the task so everyone's invested. If  you see people not doing their part despite your efforts, be transparent about everyone's performance so slackers can't hide

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 نظر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب تصادفی

علم بهتر است یا نفت؟

14-02-1391

علم بهتر است یا نفت؟

به گفته شليچر، به طور خلاصه در اقتصادهاي قرن بيست و يكم دانش و مهارت تبديل به پول رايج جهاني ‌شده است، ‌اما هيچ بانك مركزي كه اين پول را...

ادامه

الزامات تغییر سبک مدیریت و رهبری

28-04-1389

چرا مدیرانی که خردگرا ، علاقمند به روابط با کارکنان و توسعه مدار هستند مجبور به انتخاب سبکهای مدیریتی مغایر با شخصیت خود هستند؟ در ادبیات مدیریت سبکهای مختلفی برای مدیریت...

ادامه
Go to top