امتیاز کاربران

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

چکیده :
هدف فرآيند مديريت كمك به مديريت براي ارزش آفريني در كسب و كار است، به گونه اي كه موجبات رضايتمندي ذينفعان مهم را فراهم سازد. از طرفی فرآیند برنامه ریزی استراتژیک به عنوان یکی از تکنیکهای محوری در فرآیند مدیریت در همه بخشهای اقتصادی به صورتی همه گیر مورد استفاده قرار گرفته است و برای تداوم پذیری و رشد سازمانها، امری حیاتی محسوب میگردد. این رشد و تداوم پذیری سازمانها آنها را قادر می سازد با محیطهای در حال تغییر – ویژگی بارز محیط کسب و کار در زمان حاضر تغییر شتابنده و فراگیر است که سازمانها در حال تلاش برای کنترل آنند - کنار بیایند؛ حتی زمانی که شاکله استراتژی همچنان فاقد ساختار و برنامه بوده و به شیوهای غیر همیشگی و غیر تکراری عمل می کند.
موسسات مالی مانند سایر سازمانها و البته به دلیل ویژگیهایی نظیر اتخاذ تصمیمات آتی و مخاطره ترکیب شده با نوع فعالیت خود برای بقاء و رشد باید بنحوی اثربخش از فرآیند مدیریت استراتژیک بهره ببرند تا حداکثر ارزش را بیافرینند.
این مقاله در نظر دارد با ارائه چارچوب و مدلی مناسب در قالب پارادایم جدید مبتنی بر ارزش و با تکیه بر مفاهیم ارزش آفرینی فرآیند مدیریت استراتژیک را برای موسسات مالی و بالاخص شرکتهای سرمایه گذاری تبیین و گامهای اجرائی آن را ترسیم نماید.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 نظر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب تصادفی

معرفی کتاب تئوری مالی

13-09-1390

معرفی کتاب تئوری مالی

همبستگی میان توسعه بازارهای مالی و رشد اقتصادی کشورها، زمینه های ظهور و توسعه تئوری های مالی و سرمایه گذاری را در نیم قرن گذشته فراهم آورده است...

ادامه

لبخند زدن را فراموش نكنيد…

13-05-1389

دختر كوچكي هر روز پياده به مدرسه مي رفت و بر مي گشت .با اينكه ها آن روز صبح هوا زياد خوب نبود و آسمان نيز ابري بود ، دختر...

ادامه

تو کز محنت دیگران ....

13-04-1391

معلم چو آمد، به ناگه کلاس؛ چو شهری فروخفته خاموش شد سخن های ناگفته کودکان به لب نارسیده فراموش شد سكوت كلاس غم آلوده را صدای درشت معلم شکست ز جا احمدک جست و...

ادامه
Go to top